Tuesday, April 24, 2012

cus you're my bestie, and if you test me I'll prove it time and time again, I got your back until the end

Hupsis, en olekaan vähään aikaan bloggaillut!

Tän bloggauksen kuvat onkin sitten vähän vanhempia... Matkustin siis toissaviikon viikonloppuna Jyväskylään ja sieltä jatkoin Mian kanssa niiden mökille, jossa vieteltiinkin hulvatonta viikonloppua. Kuvattiin videoita, syötiin (ennenkaikkea syötiin!!!), naurettiin, juteltiin, katottiin Pokémon, kuvailtiin ja nukuttiin eli tosi kivaa oli! :D

Viime perjantaina kuvattiin draamaryhmän kanssa kauhuleffaa (oon siinä nörtti.....). Menin sen jälkeen yöksi Charlottelle sekoilemaan, juttelemaan, kattomaan vanhoja kunnon youtubevideoita, (kuunnelkaa Bromance!) ja syömään hullarikarkkeja ja oli kyllä hulvatonta sielläkin! Olin kans vaarilla yötä ja eilen näin Mariaa pitkästä aikaa, kun se pääsi tulemaan Tapiolaan, jee! :D Tänään oli partiokokous ja askarreltiin kaikkea hauskaa pikkusten kanssa... Ainiin, onnistuin vielä nyrjäyttämään maanantaisella liikkatunnilla mun nilkan. Pahemmat vauriot huomasin vasta illalla, mutta nyt toi on jo onneks vähän parempi. :D

1 comment:

mia said...

Huhhuh, miten edustava oon! Oon erityisen ylpee tosta kuvasta jossa tyylikkäästi makaan sängyllä. :D

Black Moustache