Monday, April 2, 2012

summer will come, said barney!

Itkupotkuraivarit ei ollu tänä aamuna kaukana, kun astuin mun lyhytvartisilla converseilla oven edessä mölöttävään lumihankeen. AAGH! Oon talvi-ihmisiä, mut nyt kyllä sais riittää. Ei kukaan rajattomasti tätä lunta jaksa!!!

Tiedossa hirveesti valtakunnallisia ja Ranskan toisen asteen(?) Delf-koe, toivottavasti pääsen sen läpi. Saatiin tänään jaksotiedotteet ja vähän sydän hypähti ku tajusin vasta nyt, että tätä menoa mun keskiarvo on laskemassa ja lujaa, vaikka oon stressikuolemaan asti raatanyt nyt keväälläkin. Noh, ei voi mitään. Pitää varmaan yrittää enemmän?
Mitäs minun neljälle lukijalleni kuuluu? ;D Uusiakin otan tosi mieluusti vastaan! D:

5 comments:

maysilee said...

Tälle lukijalle kuuluu hyvää! (---:
ps. noi 1D julisteet. ::D

mia said...

ihanaa hedelmäsalaattia :))) ♥

Emmy said...

maysilee// JEE! :D ja tuttujahan noi julisteet sulle on! ;D

mia// hihiii toi on sairaan hyvää! :D

maysilee said...

mä haluun hedelmäsalaattia. D::

Emmy said...

maysilee// se on ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥ tuu meille tekee! :D

Black Moustache