Thursday, May 10, 2012

three seagulls

(Älkää välittäkö tost yläreunan pallerosta, mun kameran sisällä on joku hirvee tahra jota en saa pois, aagh! Vinkkejä?)

Eli viimein kesä on tulossa! Ollaan hengailtu Milman kanssa aallonmurtajalla ja vasta lähiaikoina oon tajunnu miten tärkeeltä tuntuu asua meren lähellä. Lokit on herättänyt mut joka aamu kun oon meinannut nukkua pommiin ja vaikka täällä aika lailla tuuleekiin, niin on meren tuoksu sen arvoinen! Ihanaa kun voi vaihtaa kesäkenkiin, kesähousuihin ja kevyempään takkiin ja huppariin. Tän kevään ekat Lidl-jätskitkin syötiin, viimein ne laitto jätskipuikkoja ja tuutteja myyntiin!

4 comments:

maysilee said...

Todellakin tulee ikävä! :-) Mulla on vieläpä niin montamekkoa, että en tiiä minkä mä niistä valitsen! :-D Superihania kuvia ja mäkin pääsen huomenna meren äärelle. Kevät on menny hyvin, mutta oon poikki. Kesäloma onneks tulee. ♥ Ja joudun jättämään ton meijän koulun kultaisen!

Emmy said...

Hihii mullakin tulee ikävä! :D Hei mä voin auttaa sua valitsemisessa! ;D Mä oon ite menossa tänään ostaa uutta mekkoa... Ja kiittii! Kesälomaa, pitää nähä silloin usein!! ♥

mia said...

ihunat kengät :-------) ikävä :( ♥

~Allumursu~ said...

Söpöö <''3 Tyhmää ku muitten kuvia blogger ei pilaa mut sitten mun ;__; ne on kamala näky D: Joo, mul on ainaki asu valmiina :) Z.i.p: istä kiva tummansininen hame ja mangosta sellanen söpö toppi, voin laittaa joskus blogiin <3 Ja sanon varmaan 1000 kerran, on vaan kamala ikävä xC

-allu-

Black Moustache