Thursday, May 31, 2012

dude, don't cry because it's over! smile because it happened

Enää huominen ja lauantai niin nää kolme vuotta on ohi! Nää kolme vuotta on ollut oikeestaan yhtä vuoristorataa. Oonko ollut jatkuvasti onnellinen? En. Oonko saanut aina kaiken haluamani? En, mut oon saanut kaiken mitä tarvitsenkin. Yläkouluajat taitaa olla mun elämän onnellisinta aikaa! Oon oppinu hirveesti ihan kaikkea itsestäni kouluaineisiin, oon saanut kaks aivan ihanaa ystävää mun muiden parhaiden ihanuusystävien rinnalle ja oon saanut mielettömiä ihania muistoja! Oon ihan hirveen onnellinen! Huomenna enää jäljellä puhe Milman kanssa, toivon et se menee hyvin, mut jos mokataan, niin ainakin mokataan yhdessä! Toivon et tuun pitää yhteyttä vielä paljon muihinkin luokkalaisiin ku Milmaan ja Charlotteen ja ois ihan huippua jos olis vielä yks vuos jäljellä... No kahta päivää ei ihan hetkessä vuodeksi venytetä, mut eiköhän tää tästä. (:

Hauskoja kevätjuhlia kaikille mun rakkaille ystäville, kesällä nähdään paaaljon! (:

3 comments:

~Allumurmeli~ said...

Ihana teksti ^^ Oot kyllä ihan oikeessa, että ei voi olla onnellinen ja esim. vaatteita ei saa kaikkia mitä haluaa, mutta ny ystäviä ja iloista henkistä tukea saa tarvitseman määrän jokainen ^^ Ihania kuvia toivottavasti muuten on ollu ihana perjantai/torstai ;) Voi vide >.< Sä oot aina ollu niin ihanan omaperäinen, oma itses ja aina mukana + auttamassa :DD Vaikka me ei ny mitenkään kamalasti olla tavattu tai mitään, blogin teksteistä ja kuvista huomaa kuinka paljon loistat sitä Emmyä x) Lovely <3 Ja aina on minun tuntemani Emmy ollu apuna jos sitä tarvitsen :) Jaa mä en tiiä syytä miks tätä höpötän, saatto olla toi ihanan koskettava teksti tossa, muttajoo.. :)

HYvää kesää sinnekkin! Halataan kun tavataan
;--D
♥:llä Allunen

Emmy said...

AAWW olet ihana! :----) Ikävä sua ja on ollut ihanat perjantai ja torstai! (: Ja kyllä ystävä hädässä tunnetaan, aina jos kaipaat piristystä tai apua niin oon valmis auttamaan, muista se! ;) Ja kiitos kamalasti ja halataan tottakai! ;D <3

Charlotte said...

i like this! yhy mulle tulee ikävä sua, mut ainakaa meijä bromance ei hävii minnekkää (; hiukset edustaa tos vikas kuvas :D

Black Moustache