Friday, June 29, 2012

powerpuff girl

En oo poistaillut melkeen ollenkaan nyt kesällä! Kamera on jäänyt melkeen aina kotiin ku toi jumbo painaa niin paljon ja muutenkin on ollut kaikenmoisia kiireitä. Melkein joka päivälle jotain ohjelmaa! Oon ollut kummitädillä yötä ja sen lasten Eeron ja Annaliinan kanssa Lintsillä, oon pitänyt Aaron kanssa Jurassic Park -maratonin, oon syönyt jätskiä, käynyt rannalla, viestitellyt Milman kanssa yömyöhään, nähnyt tosi paljon mut silti ihan liian vähän mun ystäviä ja niin edelleen. Ylimmässä kuvassa mä ja Ronja köllötettään Rauma-cityn laiturilla, vietin niiden mökillä juhannuksen ja oli tosi hauskaa! Syötiin hirveesti, Ronja palo pahasti, saunottiin, uitiin, juteltiin ja lauleltiin vähän omaa versiota Justinin Boyfriendista. Keskiviikkona taas kuvailtiin Kaisan, Maijan, Julun, Even, Nepan ja Vilman kanssa Nälkäpeli-parodiaa ja saatiin hyvät naurut ja loistavaa materiaalia aikaseksi! Menin Nälkäpeleilyn jälkeen Vilmalle yöks, syötiin karkkeja, juteltiin ja kateltiin aikaansaannoksiamme. Eilen mulla oli pitkästä aikaa töitä Wernellä ja pääsin dubbailemaan kolmen muun lapsosen kanssa jotain leffaa. (:

Ihan pelkällä hauskanpidolla en oo kuitenkaan selviytynyt. Mulla oli ensin ihan kamala järkytys lukioiden takia, koska Espoossa keskiarvot nous ihan kamalasti ja jouduttiin mun kavereiden kanssa kaikki eri lukioihin. Sen jälkeen jouduin pyörimään lääkärissä yhen vielä ikävämmän jutun takia. Onneks kaikki on nyt ton lääkärijutun kannalta ohi ja kaikki on todennäkösesti hyvin. Lisäks mua harmittaa ihan äärettömän paljon, etten oo isoa osaa kavereista ehtinyt nähdä ollenkaan! Aina on mennyt suunnitelmat huonosti tai joku ollut kipeänä tai rahattomana tai kiireisenä ja mulla on aivan kamala ikävä näitä ihanuuksia!

Huomenna ois kuitenkin suunnitelmissa mahdollisesti shoppailua Even kanssa ja illemmalla jos onni suosii niin näen ehkä Charloten! Ja ens viikolla lähetään isin ja Aaron kanssa Saksaan ja sieltä jatketaan äidin perässä Puolaan, joten en varmaan hetkeen postaile ellen viikonlopun tai maanantain aikana vielä ehdi. (:

2 comments:

~Allumurmeli~ said...

OI ihania kuvia <3<3 Ja kiva, taas matkailua toisilla xdd Nomutjjoo :---D Kiva kun oot päässy kavereille ja muuta, toi teiän peruukki juttu oli aika hupaisa XDDD

maysilee said...

Arvatkaa säikähdinkö, kun tajusin, että mä oon tuolla puskassa! :DDD Tosi edustavia kuvia! Ja mitäsmä. c: Kuvailin teijän kaa, huomenna Evelle ja perjantaina mökille. ♥ + TARRRIIIINAAA!!

Black Moustache