Thursday, July 19, 2012

easy life



Huhuhuhuhu! Oon tänään sairastellut kotona(=vaarilla), tietokoneillut, lukenut puutarhassa Riitasointua ja kattonut kaksi leffaa!

Mun on ihan pakko mainita noista leffoista vielä muutama sana. Olin vielä vuosi sitten täysin sivistymätön kun leffat (varsinkin kauhuleffat!) tulivat kysymykseen. Mun setä on alkanut sivistää mua leffasaralla ja sen mahtavasta leffakokoelmasta ollaan kateltu nyt vuoden aikana vaikka mitä leffoja. Mainittavia on varmaan ainakin Signs, Sixth Sense, the Village, the Orphanage, the Others, Unbreakable ja Pan's Labyrinth. Tykkään varsinkin M. Nigh Shyamalanin vanhemmasta tuotannosta, niissä on tosi siisti tunnelma... Mutta nörtteily sikseen! Viikonloppuna ois tiedossa Marian rippijuhlat ja maanantaina karkaan Vilman mökille kuvauksiin, eli mua ei varmaan täällä päin vähään aikaan näy (tai mistäs sitä koskaan tietää)! (:

(comments)

No comments:

Black Moustache