Monday, August 13, 2012



Blogin puolella voi nyt syksyn alkajaisiksi olla vähän hiljaista, kun aloitan lukion ja kiirettä luulisi riittävän! Blogger keksi myös myllätä mun html:län ihan sikin sokin joten sen korjailemisessa menee varmasti aikaa (sain sen korjattua!) ja kaiken kukkuraksi oon rikkonut myös mun rakkaan objektiivin. ): Uuden hankin tässä ihan lähiakoina mutta ei tartte ihmetellä jos tulee vähän kirjoittelutaukoilua!

Mut tässä tää nyt sitten ois, kesä 2012! Mulla oli ainakin ihan huippua ja erityisesti oon ilonen siitä et oon tässä kesän aikana tutustunu entistä paremmin mun vanhoihin ihaniin kavereihin! Useaa teistä rakkauspalloista mä ehdin nähdä ihan liian harvoin ja useaa teistä ihanan usein! Pääsin matkustamaan mielettömissä paikoissa, kokeilemaan purjehtimista ja raatamaan ja krebaamaan partioleirillä, shoppailemaan, uimaan, mökkeilemään ja viettelemään sweet sixteenia ihanien ihmisten kera! Tää kesä sisälsi ikäviä ja ihania yllätyksiä, stressiä ja rentoutta mut nyt kaikki on viimein purkissa ja voin vetäytyä kiireisestä kesästä rentouttavaan arkeen. Lukio alkaakin sit huomenna ja mua jännittää ihan kiitettävästi, toivottavasti kaikki menis hyvin ja osasin ostaa oikeet kirjat. :D Mut hei hyvää koulunalkua kaikille ja palaillaan sit taas kun saan asiat täällä kuntoon! (: ♥


No comments:

Black Moustache