Saturday, August 25, 2012

don't waste your life trying to impress other people. Just do what you love, love what you do


Nää on kuvia heinäkuun lopulta. Kuvailtiin Loviisassa mun ystävän Vilman mökillä Nälkäpeli-parodiaa ja pakko myöntää, että oli yks mun elämän hauskimmista viikoista! Pyöräiltiin vanhoilla pyörillä ympäri Loviisaa, syötiin kakkua melkeen joka päivä, keräiltiin mustikoita, naurettiin, kateltiin youtubevideoita, laulettiin, saunottiin, uitiin, kuvattiiin, sekoiltiin, juteltiin, syötiin viinimarjoja, pompittiin trampalla, leikittiin koiruleiden kanssa, käytiin ruokakaupoissa, nukuttiin, sekotettiin unirytmi, sotkettiin huone, laitettiin ruokaa ja herkuteltiin ja vielä kerran naurettiin! Meitä oli aika kirjava poppoo mukana, ite olin vanhin (mummous on toinen nimeni) ja nuorin oli mua kolme vuotta nuorempi, mut tultiin ihan sairaan hyvin juttuun kaikki ja pidettiin superhauskaa! Mulla ois kuvia miljoona lisää, mut en jaksa kaikkea kuitenkaan tänne laittaa. Videot jätän toistaiseksi lukkojen taakse, sillä ne on varsin mielenkiintosia... Ja leffa muutenkin leikkaamatta. :D En malta ottaa et otetaan sama juttu uudestaan!

Syy näin vanhojen kuvien postaamiseen on se, että mun objektiivi on yhä mäsänä ja uutta ei kuulu vieläkään, vaikka isi lupas sen synttärilahjaks mulle hankkia. Lisäks tää on mun eka oikeesti vapaa hetki kun voin kunnolla istuu alas ja kirjottaakin tänne jotain! Mulla alko siis lukio ja pakko sanoa, että oon ihan lopussa jo nyt. Oon superisti stressaava ihminen ja multa toi kaikki uus ja sekava on vienyt mehut kyllä ihan täysin. Lisäks oon nähnyt kavereita ja partioillut, joten aikaa ei kyllä oo jäänyt yhtään ylimääräistä. Kuitenkin kaikesta stressaavudestaan huolimatta mulla on ollut tosi hauskaa! Meidän lukiossa on tosi mukavia ihmisiä ja opeja ja ruoka on ihan mielettömän hyvää. Lisäks tykkään kans tosta meidän rakennuksesta ja muutenkin kaikki mennyt ihan mukavasti. (: Voimii kaikille ja toivottavasti koulut alkanu kivasti!

(comments)


No comments:

Black Moustache