Friday, September 7, 2012

chill out



Tuol ulkona alkaa olee jo ihan tajuttoman kylmä! Ootteko huomannu? :S

Sain viimein sen objektiivin! Tykkään ihan kauheesti, vaikka omat huonot puolensa vanhaan verrattuna tollakin on. Eli tuohan on Tamron AF 18-200mm ja siin on paljon parempi zoomi ku nyt tossa mun aiemmassa. En oo viel ehtinyt kuvailla ja noista toi kaakaokuvakin on vanhalla napattu, mut viikonloppuna pitäis saada käyttöä tuolle kun mennään varmaan kuvailemaan Milman ja Charloten kanssa! (:

Stressaatteko te paljon? Mä ite oon ihan kamala stressaaja ja välillä tuntuu et koko pää räjähtää kun ylianalysoin kaiken ja huolehdin ihan kaikesta. Viikonloput on ihania hengähdystaukoja ja musta tuntuu et tääkin viikko meni ihan uskomattoman nopeesti ohi! Muutenkin aika tuntuu nopeutuneen sitten niiden alakouluaikojen, kohtahan mä oon jo eläkkeellä...

Hyvää viikonloppua kaikkii! (:

(comments)

No comments:

Black Moustache