Tuesday, October 9, 2012

vanilja-TOFFEE!

Mieletön sää, Picnicin mahtava palvelu, lämmin kaakao, B&J ja varsin huono leffa, josta en tajunnut yhtään mitään (eipä se juuri haitannut). Tommosista jutuista mun lauantai koostu ja oli kyllä tosi muksu päivä lukiokavereiden kanssa! (:

Musta tuntuu, että oon viimein kotiutunut tonne lukioon. Tiedän jo suunnilleen kaikki ykköset nimeltä, oon tutustunut supermuksuihin ihmisiin ja ehtinyt rakastuakin! Meidän koulun ruokaan nimittäin. Löydän jo suunnilleen kaikki luokat ja vaikka vasta toka jakso meneillään, niin oon oppinu kaikkee tärkeetä kuten sen, mitä koeviikko tarkottaa ja sen, että ruokalassa saa syödä pipo päässä (kiitos Veeran :D). Ja pakko sanoa et oon ainakin tällä hetkellä tosi tyytyväinen tohon lukioon, enkä toiseen kyllä vaihtais! (:

Mitä teille kuuluu? Ja mitä mieltä tästä uudesta ulkasta? Tykkäsin edellisestä ite enemmän, mut tää on paljon käytännöllisempi ku löytyy valmiiks kommenttiboxit ja lukijatkin. :D

5 comments:

maysilee said...

Aws! Ulkka on kiva ja kivaa on sekin, että bloggasit taas! (-: Jei!

bella said...

Ihania kuvia <3 ja kauhee ikävä
bellamarian.blogspot.fi

Emmy said...

may// Jeee kiitos! (::

bella// Kiitus!<3 Ja mullaki suaa )::

heini said...

wihii oli kivaa :) ! vanilja-TOFFEE :DDD

Emmy said...

heini// jeeep! :D valinja-TOFFEEEEE toivottavasti niit tulee viel sinne! :D

Black Moustache