Saturday, October 20, 2012

happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light



Ootteko ehtiny käydä Lintsin valokarnevaaleilla? Jos ette niin kantsii käydä huomenna kurkkaamassa, jos vaan mahollista! Olin Even ja Marian kanssa siellä viime viikonloppuna ja oli kyllä supermuksua kuvailla ja ihastella valoja siellä pimeydessä!

Mua kammottaa ajatuskin mennä kouluun taas kun syysloma loppuu. Onneks maanantai on vielä lomaa, mutta mulla ei todellakaan oo energiaa tehdä taas läksyjä ja herätä joka aamu kuudelta, aaagh. Muuten tuolla lukiossa viihdyn, mutta aamuherätykset ja kaikki projektit ja läksyt vie kyllä täysin kaikki voimat! Nyt muistin vielä senkin, että pitäisi lukea yksi kirja keskiviikoksi. Toivottavasti en unohda kokonaan... Syysloma on kuitenkin sujunut mukavasti. Oon ollut vaarilla ja kaks viimesintä yötä vietin Vilmalla. Laulettiin paaaaljon, suunniteltiin Nälkäpeli-parodiaa, ostettiin kolmioleipiä ja katottiin leffoja. Oli supermuksua sielläkin! Käytiin vielä eilen boulderoimassakin. Mun lihakset on niin kipeät, etten voi kun maata sohvalla...

Nää mun postaukset on nyt vähän tyhjänpäiviäisiä ollut kun on ollut kaikkea tekemistä, etten oo oikeen ehtinyt kirjottaa. Mimmosia kuvia tahtoisitte ja mistä te tahtoisitte lukea? (:

No comments:

Black Moustache