Monday, November 26, 2012

haaste

Haaste ja ohjeet:
1 • Kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen.
- kiitukset vilmu! ♥

2 • Valitse viisi blogia joissa on alle 200 lukijaa, ja kerro heille haasteesta kommentilla.
- anteeks en millää osaa valita! mut haastan kaikki mun lukijat? :D

3 • Jokaisen haasteen saajan pitää vastata niihin yhteentoista kysymykseen jotka haasteen antaja on heille esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa! Keksi 11 uutta kysymystä joihin haastettujen blogien tulee vatstata. Älä haasta henkilöä, jolta sait tämän.

-
1 • Minkälainen olet?
Noo, oon yleensä se weird friend. Mulla on tosi absurdeja juttuja ja nauran paljon. Toiset kestää mua ja toiset ei, mut se on ihan okei. Mulla on myös semmonen "vakavampi"puoli ja tykkään esim. hirveesti puhua kaikkee syvällistä ihmisten kanssa! (: Yritän aina olla kaikille mahdollisimman ystävällinen ja mut on tosi vaikee saada suuttumaan.
Ainoo asia, mitä en siedä on se, että jos joku rupee arvostelemaan mun elämäntapaa, koska tommosia arvostelijoita oon kohdannu jo turhan monta. Mulla on paha tapa myöhästellä paljon, mut yritän päästä siitä eroon... Tuun toimeen melkeenpä kaikkien kanssa ja  noudatan periaatetta: I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. (-----:
selfies yläkouluajoilta (----:


2 • Mikä ääni on sellainen mistä et pidä?
Kaikki kovat ja äkilliset äänet! Pelkäsin pienenä ihan hirveesti ilotulituksia, niistä tuli niin kova ääni. Vieläkin kammottaa jos vaikka joku kova esine tippuu lattialle tai esim. tuoli kaatuu. Se ääni on niin inhottava! Toinen on se, kun liitutauluu pyyhkii kuival sienel hyi!

3 • Syötkö paljon ja pidätkö ruuasta?
En nyt osaa sanoa syönkö paljon... Mulla on kausia, jolloin syön ihan mielettömästi ja joskus en välttämättä syö juuri mitään, koska en vaan ehdi tai jaksa. Tykkään kyl hirveesti ruuasta! Mun lemppariruokaa on varmaan Singapore HotWok (löytyy Kampista) ja sit tykkään pastasta, pizzasta, sushista, yougurtista ja herkuista ja vaikka mistä.
Puuro on melkeen ainoo ruoka, mitä en syö.
ruokaa, muistoja ja "mansikkalaisia"♥

4 • Onko sinulla lemmikkejä?
On mulla Seitsemän pientä kääpiötä. Ne on semmosii nuppineulan kokosia minikatkarapuja suljetussa lasipallossa. Surullisinta niissä on se, etten ees tiiä onko niitä seitsemän. Ne on niin pieniä et niitä ei oikeen voi ees laskee. :D

5 • Pidätkö kauhuleffoista?
Juuu tykkään! Varsinkin Vilmalla kauhuleffan katsomisesta on tullut jo vähän niinkun perinne. Yksin en koskaan katsois mut kavereiden tai sedän kaa kauhuleffat on kyl loistavia. Mä kyl kadun aina sen jälkeen kun oon niitä kattonut, koska oon tosi hermoheikko tapaus. Manaajaa, Ringia tai uudempia Paranormaleita en edes yritä kattoa, koska tiedän et saisin niistä kauheet traumat!

6 • Mikä on paras lapsuuden muistosi?
Asuin pienenä kerrostalossa silleen, että mun paras kaveri Maria asu mun yläkerrassa ja silloinen paras kaveri Aino alakerrassa. Jotenkin superihanina muistoina jäänyt mieleen kaikki kerrat, kun leikittiin kaikki omalta parvekkeeltaan käsin. Puhalleltiin saippuakuplia (ne nous aina sinne Marian kerrokseen), luettiin Prinsessalehtiä ja muuta hauskaa. (: Onhan niitä muitakin ja joulut on kans jäänyt parhaimpiin muistoihin!
mun rakkaita ystäviäni ja disneyland ♥
7 • Missä haluaisit kokea ensi-suudelmasi?
Huuuu vaikee! Ei mulla mitään tiettyä. Kunhan ois ihana ihminen ja mukava paikka. (:

8 • Minkälaiset paikat pelottavat sinua?
Pelkään pimeetä ja kaikki semmoset syrjäisät paikat on voi olla jotenkin tosi ahdistavia. Varsinkin partiomökit kun niiden lähellä ei usein oo muita ihmisiä. :S Siks tykkään asua tälleen monien talojen ja ihmisten ymäröimänä. Sit kans tietty kaikki perus kummitustalot ja vastaavat.
kasin laskettelureissusta (milman♥ kuvaamat) ja charlotte♥
9 • Oletko alieni?
No comments. (;

 

10 • Miksi bloggaat?
Itteäni varten? Saan motivaatiota kuvaamiseen ja tykkään kirjottaa ja kiva tietää, että ainakin kaverit tätä lueskelee. (: Tykkään vaan bloggaamisesta, ehkä siinä se syy!

11 • Käytätkö pipoa?
Käyttäisin mut ei mulla oo! Tai olis mut ne ei oo semmosia kivoja. ): Pitäis hankkia uus.
-

11 KYSYMYSTÄ, JOIHIN HAASTETUT BLOGIT VASTAAVAT:1 ○ Mitä kuuluu?
2
○ Oletko onnellinen?
3
○ Jos saisit matkustaa ihan minne tahansa, mihin menisit?
4
○ Sun oudoin muisto?
5
○ Osaatko jotain, mitä moni muu ei osaa? Jos joo niin mitä?
6
○ Jos tulis zombien vallankumous, niin miten toimisit?
7
○ Tahtoisitko mennä vaihto-oppilaaksi?
8
○ Mitä juttua kukaan sun lukijoista ei susta tiedä?
9
○ Milloin viimeksi kävit uimahallissa?
10
○ Pitäiskö sun nyt olla tekemässä jotain muuta kun tätä haastetta?

No comments:

Black Moustache