Saturday, November 3, 2012

hello november

Anteeks toi eka kuva... :D Mul on joku juttu, että tykkään poseerata tolleen toinen silmä kierossa, normaalia? Mut siis nyt kuvailen meidän perheen pokkarilla niin laatu on tosiaan vähän huonompi!

Tää viikko on sujunu tosi mukavasti ja supernopeesti. Oon ollut vaan ihan tajuttoman väsynyt joka aamu. Oon nähnyt lukiokavereita ja Charlottea ja on ollu superkivaa! Eilen lähdin kotiin vasta puol kahdentoista aikaan (yöllä) ja oli kyllä jännää mennä yöbussilla kun se oli ihan täynnä ulkomaalaisia ja se bussi kiersi varmaan koko Suomen...  Tänään aattelin lepäillä kotosalla kun on taas vaihteeks vähän kurkku kipeä (voi johtua mun syystakista/sweateristaki) ja viettää aikaa perheen kanssa. Toivottavasti teilläkin menee hyvin!

Kohta ois se joulukin tulossa kun on jo marraskuu! En edes uskalla sanoa kuinka innoissani mä siitä olen. Vielä 50 päivää jäljellä. En malta oottaa... Oon kanssa tosi innostunut taas kitaransoitosta. Ehkä mä ensi viikolla jaksaisin laittaa mun sedän vanhan minikitaran kuntoon ja voisin alkaa soittelemaan... Eipä mulla muuta. (:


1 comment:

maysilee said...

AWWW. :D ♥ Haastoin sut mun blogissa, joten kurkkaappa sinne!

Black Moustache