Saturday, December 22, 2012

little things

Sairastelua, lahjojen ostoa, mieletötä fiilistä, lahjojen vaihtoa, haleja, hyvästejä ja ylläreitä. Näistä mun tää viikko on nyt koostunut. Jotenkin tosi raukee ja väsynyt olo, mut hyvä sellanen. Mulla on ollut jotenkin ihan tajuton stressi tän koko lukion alun, vaikkei sitä ehkä oo huomannut, ja nyt tuntuu et voin viimein hengittää. Jeejee. (: Torstaina oli Swedish House Mafian keikka lukiokavereiden kanssa ja oli kyllä ihan tajutonta, yks mun elämän parhaimmista kokemuksista! Muuten oon pyörinyt kaupoilla tai kyhjöttänyt viltin alla ja katellut Pretty Little Liarsia, ihan loistava sarja!

Joulu ois sitten jo ylihuomenna. Tosi outoa! Joulufiilis ei mulla oo vielä ihan huipussaan, koska kaikki kiire ja viimehetken koulutouhotus, mut eiköhän tää tästä! (: Tänään Vilma ja Vilman äiti toi mulle lahjan ja kukkia, oli ihana tavata vaikka ihan nopeesti vaan nähtiinkin. Huomenna aattelin paketoida lahjoja, leipoa ja koristella kuusta!

Hyvää joulua kaikille, jos en täällä ehi vielä pistäytymään! (: <3

2 comments:

vilma said...

Voooi. ♥ Oli ihana nähä! Nähään paremmin sit joulunjälkeen! :3 HYVÄÄ JOULUA!!

Emmy said...

Nii oli! (:: Ja nii pitää, samoin sulle <3 !

Black Moustache