Sunday, December 2, 2012

nobody said it was easy





















Mulla ei oo vieläkään objektiivia tohon kameraan ja meidän perheen pokkari lähti äidin mukana Budapestiin joten kokosin tohon weheartista mun lempikuvia.

Tää viikonloppu on menny mulla tosi nopeesti. Perjantaina mentiin lukiokavereiden kanssa Raxiin syömään ja loppujen lopuks istuttiinkin siellä sitten viitisen tuntia, eikä ees tuntunut missään! Sitten keksittiin hetken mielijohteesta, että meen Heinille yöks. Taisteltiin hirveessä lumimyrskyssä ostamaan mulle ensin hammasharjaa ja sitten Heinille kattomaan x-factoria ja juttelemaan... Ja sitä juttua vaan tuli! Lauantaina herättiin ekaan päivään joulukuuta mut jouduinki aika nopeesti menemään sit kotiin. Oon nyt rentoutunu kotona viltin alla, tehnyt matikanläksyjä ja kävin tänä aamuna vaarillakin. Eli on ollut supermuksu viikonloppu. (:

Oon niin innoissani joulusta, tätä lunta on tullut ihan hirveesti huhuhuhu. Pelottavaa miten nopeesti tää lukukausikin on mennyt. Muistan ku mietin viime keväänä, että sitten kun seuraavan kerran tulee joulu, niin oon jo lukiossa. Tuollahan mä nyt olenkin ja tuntuu et oisin ollut siellä aina, vaikka ikävä yläkouluun iskee kans aina välillä.

Mitäs teille kuuluu? (:

2 comments:

heini said...

aaw emmy ja noi kuvat varsinki joulukuvat ja toi jellona ♥ hehe oli kyllä mahtava pe-la :) !!

Emmy said...

heini// höhöö kiitus (:: ja nii oli!!

Black Moustache